وطن سرخ

وطن سرخ

وطن سرخ

وطن سرخ

تبریک به دریای خزر

خوب به میمنتو و مبارکی دریای خزر رو هم دادین  رفت مبارک باشه !!!!

شما مردم ایران باید آماده بدتر از اینها هم باشید !

شاید بپرسید بدتر از این چی میتونه باشه ؟

خوب بدتر از این میتونه جدایی اهواز و آذربایجان ایران باشه! حالا بپرسین چرا ؟ 

 والله نمیدونم از کی نام دریای خزر شده کاسپین و دریای مازندران فکر کنم ایرانی ها خیلی دوس دارن تاریخ دزدی کنن به شما بر نخوره ولی سند و مدرکی در کار نیست که نشون بده همیچین چیزی بوده نکتیبه ای نه دست نوشته ای .


یک اولا که ایرانی ها البته، فقط فارس ها نژادپرست ترین افراد روی زمین هستند بعد از هیتلر! اگر دروغ میگم بگین نگران نباشید حاظر هستم فوش هاتونو هم تحمل کنم میدونید چرا چون عادت کردید .

در بازی تراکتورسازی و استقلال شعاری که استقلالی ها دادند اینها بودن ( مرگ بر تورک ، دارن خاهرشونو میگان ، ترک خر ، ائششَک ( همون خر ) ) البته از این که فوشهای رکیک دارشونو گفتم واقعا معذرت میخوام، در جواب این فحهاشی ها تراکتور های عزیز شعار سن یاشا آذربایجان ، سن چاغیر سان گلرم من ، فخر ائدیرم وطنیم سن ( به معنی : تو سر بلند باد آذربایجان ، اگر صدام کنی گوش به فرمان تو ام ، افتخار میکنم که وطن من تو هستی ) و شعار دیگری که در جواب فوش ها وتوهین های دوستان و برادران استقلالی میدادند این بود ( خلیج عربی ) خوب هرچقدر که دقت میکنم هموطنان تورک حداقل با ادب تر جواب بعضی از استقلالی ها را میدادند  و گرفتن ماهی از آب گل آلود از طرف آمد نیوز و کانال شاهزاده رضا پالانی جای باس تفکر داشت .


اما اهواز :

خوب در بازی پرسپولیس و اهوازی ها یعنی استقلال خوزستان پرسپولیسی ها شروع به فحاشی ناموسی میکنن و بقیه ماجرارو هم که میدونید درگیری و غیره

من نمیدونم چرا هنوز هموطن صدا میکنیم همو یکی نیست بگه احمق اینکارها یعنی چی تورک خر تو میدونی چرا تورک ها خرند چون خاک خوردند وخاک ندادند تا آدم هایی مثل تو بتوانند سربلند زندگی کنن ولی حالا چی فکر میکنین حمایت مردم تورک آذربایجان را دارا هستید اصلا و ابدا حدودا طبق گفته وزیر که در دوره احمدی نژاد به آنکارا سفر کرده بود گفت 40 میلیون نفر تورک آذربایجانی داریم این یعنی شما بدون تورک ها هیچ تغیری نمیتوانید انجام بدهید افرادی مانند روح الله زم هم نتوانستند مردم تورک را به حرکت  وادارند و حرکتی هم نخواهند کرد مردم تورک آذربایجان ایران میگویند کتکش را ما خوردیم ونانش را فارسها و دیگر کاری نمیکنیم که به نفع ما نباشد حال شماها کتکش را بخورید و نانش را ما


منشا این جدایی ها چیست ؟

زمانی که پهلوی روی کار آمد سیاست یک ملت ویک زبان به کار گرفته شد و در این راستا از هیچ کاری برای تحقیر کوردها ، تورکها ، اعراب،لرها، بلوچها،گیلیگیها و...دریغ نمیکردند و این سیاست تا این روزها هم ادامه داشته از جمله این تحقیرها مسخره کردن ، جوک ساختن،تنبیه های روانی و جمسی ،برای مثال در زمان پهلوی به سرشماری مردم تورک آذربایجان میگفتند : خر شماری خوب یک عده انسان های هموطن نما هم به این موضوعات دامن زدند تا الآن که این موضوع کینه ای بسیار خطر ناک بر مردم تورک آذربایجان و اعراب ایران و بلوچ های کشور شده و دیگر تمایل ندارند که در کشوری به نام ایران زندگی کنند .

از جمله از توهینهایی که به مردم اعراب میشود سوسمار خواری و عرب خر و غیره هستند باید تذکر بدهیم که در این چند روز هم شاهد ملخ خوری مردم از فارس ها بودیم لطفا توهین تلقی نکنید فیلم این موضوع در اینترنت موجود میباشد شهر سیرجان بود فکر کنم




واقعا در شان ملتی نیست که میگه من تمدن فلان ساله دارم حقوق بشر ما نوشتیم خوب اگه شما نوشتین و تمدن هم دارین پس این نژادپرستی ها چیه میکنین


خلاصه مطلب:

این نژادپرستی که مردم کردند کینه بدی شده در دل ملیت های دیگر ایران و به قول معروف شما هارو از خودشون روندن یکی از این نمونه ها همراهی نکردن مردم تورک آذربایجان در اعتراضات  بود و همه خوب میدانیم تبریز قلب سیاسی ایران است و تا بپانخیزد 40 ملیون تورک ایران هم بپا نمیخیزند


زنده باد ایران


مطالب پیشنهادی :


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.